la Garde des Dragons Noirs

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 Lotro Gratuit !?

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Sael

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MessageSujet: Re: Lotro Gratuit !?   Mer 11 Aoû 2010 - 13:11

C'est normal que le lien que tu visites te demande de payer directement 7.5 euros. C'est un peu comme si tu acheté la version boite en fait, tu paies d'abord ton jeu et puis le mois d'après tu paies l'abonnement (d'ailleurs c'est pour cela qu'ils offrent toujours un mois, ca fait mieux passer la pilule)
Si le mail que tu as reçu vient directement de Codemaster alors il est effectivement possible que tu n'aies pas à renseigner la clé


Dernière édition par Sael le Mer 11 Aoû 2010 - 15:12, édité 1 fois
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belandor

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MessageSujet: Re: Lotro Gratuit !?   Mer 11 Aoû 2010 - 14:49

J'ai créé un compte sur COGPlayer afin de mieux vérifier ce que j'avais lu.
Une fois la version d'essai installé on a un écran comme celui ci.


Il y a bien des offres spéciales pour les compte d'essai.


Etant donné que le compte est déjà créé et valide chez Codemaster, le simple paiement activera le jeu.

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Bahaal
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MessageSujet: Re: Lotro Gratuit !?   Mer 11 Aoû 2010 - 14:57

L'abonnement à vie se trouve dans la gestion de ton compte. Il est de 150€ hors achat du jeu et des deux add-on (les mine de la moria et la forêt noir)

Cet abonnement, de mémoire, n'est proposé que pendant une période donné et à peu près une fois par an Smile.
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belandor

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MessageSujet: Re: Lotro Gratuit !?   Mer 11 Aoû 2010 - 15:41

A l'heure actuelle, voici les différents prix

Pour ce qui est des extensions :


Et pour les abonnements :


Citation :
L'abonnement à vie se trouve dans la gestion de ton compte. Il est de 150€ hors achat du jeu et des deux add-on.Cet abonnement, de mémoire, n'est proposé que pendant une période donné et à peu près une fois par an
Ces offres n'ont généralement eu lieu jusqu'à présent que lorsqu'une nouvelle extension sortait.

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Nini
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MessageSujet: Re: Lotro Gratuit !?   Mer 11 Aoû 2010 - 16:53

Mince de mince Belandor tu es rudement fort ! Toutes les photos que tu mets sur le fofo c'est exactement ce que j'ai vu aussi quand j'ai payé Smile
Et maintenant, apparemment, je peux jouer....sauf que ce que j'ai acheté je ne sais pas du tout ce que c'est ni à quoi ça correspond Smile
En tout cas, j'ai encore 30 jours sans payer d'abonnement....j'espère bien que ça va me conduire au truc gratuit Smile

Pour les extensions....j'en suis loin et si je reste en gratuité, je n'y aurai pas droit il me semble bien.
Logiquement, en restant sur le jeu gratuit, nos niveaux restent à 50 maxi et les extensions j'imagine qu'elles sont pour aller au-delà de 50.
Héhé....rouquine ...mais parfois j'arrive à penser normalement Smile hihihi....

Poutous tout le monde....Biz biz Belandor Smile L'As des As Smile huhu....
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Ginolwen
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MessageSujet: Re: Lotro Gratuit !?   Jeu 12 Aoû 2010 - 0:02

Keziah a écrit:
j'espère bien que ça va me conduire au truc gratuit Smile

C'est pas pour tout de suite, il faudra que tu payes avant de passer au "truc gratuit" comme tu l'appelles si élégamment (et si on regarde de près, en gratuit, c'est super limité)

Les extensions vont effectivement au delà du niveau 50... et ya plein de chose en plus, et ça a déjà été écrit ailleurs.

M'enfin, amuse toi bien Smile
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Nini
Floudeuse professionnelle
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MessageSujet: Re: Lotro Gratuit !?   Jeu 12 Aoû 2010 - 7:56

Effectivement je me rends compte qu'en fait de gratuité c'est de plus en plus limité ! La couverture rétrécit à l'usure Smile
En dehors de l'abonnement que l'on ne paiera pas, si on veut un peu de contenu il faudra donner...encore donner !
Mais bon....étant donné que je viens d'acheter le *truc* d'Angmar, j'ai tout de même des ouvertures que d'autres n'auront pas et même si je passe en gratuité, je les conserverai Smile
Après....je verrai bien en jeu !

Merci les doudous et poutous.
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belandor

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MessageSujet: Re: Lotro Gratuit !?   Ven 13 Aoû 2010 - 0:56

Trouvés sur la fofos US de la bêta, voici les modifications qui vont être faites sur les différentes classes

Citation :
* There have been many changes to the levels at which classes acquire their skills, especially at lower levels.
* Lore-masters, Rune-keepers, and Wardens now display a buff icon and description when they are gaining the benefits of the Minstrel’s "Song of Aid."

Burglar

* “Gambler's Strike” will now only apply tiers 4-6 damaging gambles.
* “Mischief” is now usable while mounted.
* “Burglar’s Antidote” and “Mischievous Glee” will now have their cooldowns reset by “Ready and Able.”
* The description for the Burglar legendary trait ”Sweep the Leg” has been updated to clarify that this trait upgrades the “Trip” skill to “Tangle-foot.”
* The Burglar’s debuffs “Trick: Disable” and “Trick: Improved Disable” as well as the Lore-master’s debuffs “Fire-lore” and “Wind-lore” will now debuff mobs fully, as they worked before.
* The legend point costs for the Tier 6 Burglar's Clever Retort legacy has been lowered to its correct values.

Captain

* Captains gain a new skill at level 1, ”Sure Strike.” It does main hand damage and cannot be blocked or parried. It has a 6 second cooldown.
* Tier 5 and 6 crafted Armaments are now available! It is strongly suggested that Captains acquire a level-appropriate Armament before sending their Heralds into battle.
* The ”Shining Star” titles will now affect the damage from the Captain’s skill “Noble Mark.”
* The inherent buffs granted by Captains’ Standards have been converted to Melee Offence, Maximum Morale and Maximum Power instead of the previous percentage increases.
* The Captain’s Rift set bonus for six items equipped will no longer add Shadow mitigation to the Banners/Standards. Instead the set bonus will add Shadow mitigation to “Motivating Speech.”
* Captain Heralds now have one skill that changes depending on the type of Herald used.
o Heralds of War do more damage with their Coordinated Strike and they are more likely to use their bigger auto-attack.
o Heralds of Hope now restore more Morale with Lend Courage.
o Heralds of Victory will now give some Power back to their Captain with Lend Resolve.
* Captains’ armaments have been converted to grant Armour points to their Heralds. The Armour value added to the Heralds is now displayed on the Armaments.
* The Captain Trait sets “Leader of Men” and “Lead the Charge” have been updated. Some traits have been exchanged between the sets. In addition they have received new trait set bonuses and a considerable change/upgrade to their capstone Legendary Trait. More information on these changes will be forthcoming in a Dev Diary but until then, enjoy exploring the changes!
* The Captain’s “Shield Brother” and “Watchful Shield Brother” skills are now usable while mounted.
* The tooltip description for Captains' “To Arms” and “Strength of Will” now include effect information.
* The point cost of the Captain's “Words of Courage Morale Cost” legacy has been smoothed out to steadily increment as it goes up in rank.
* Buffed versions (via the Legacy) of “Motivating Speech” will now overwrite lesser versions.
* Buffed versions (via the Legacy) of “Telling Mark” will now overwrite lesser versions.
* BETA ONLY: Shadow's Lament will once again Battle-ready the Captain on a critical hit when Master of War is slotted.
* On logging in for the first time the “Master of Oaths” trait will be transformed into the “Master of War” trait. The “Master of War” trait now includes all of the abilities granted by “Master of Oaths” plus a few others. “Master of War” is the capstone for “Lead the Charge” so you may need to re-trait to enable this trait. Likewise the previous “Master of War” trait will transform into the “Leader of Men” trait, the legendary capstone for “Leader of Men”.
* Captain's “Rallying Horns” are now usable while mounted.

Champion

* The bleeds caused by Champion's Cleave and Rend skills will now stack when applied by multiple Champions.
* Because of changes to the Disarm effect, Hedge will now give a bonus to Parry and enable Parry for a short time, even in Fervour Stance.
* “Clobber” has been changed to deliver the induction interrupt at the same time as the damage instead of on a separate attack.
* New skill! “Fear Nothing” is available at Level 46. It removes up to 3 Fear effects from the Champion and adds two Fervour pips. It has a 5 minute cooldown.
* New Legacies!
o Weapon Pool A: Ferocious Strikes Cooldown - max 15 seconds.
o Weapon Pool B: Fear Nothing Cooldown - max 90 seconds.
o Rune Pool A: Dire Need Cooldown - max 10 minutes.
* Champions will now get a visual FX notice and a horn sound when “Controlled Burn” expires.

Guardian

* “Protection” can now be used on Skirmish Soldiers even after slotting the “Selfless Defence” trait. NOTE: Pets have never, and still won't, generate Block/Parry events for the Guardian.
* Guardians gain a new skill at level 44. “Ignore the Pain” removes up to 3 Wound effects from the Guardian. It has a 5 minute cooldown.
* Scrolls of Empowerment can now be used on all deprecated legacies on Guardian belts.
* Protection is no longer useable on a character already under the affects of “Shield Wall” or “Protection.”
* The bleed effect from “Brutal Assault” added by the “Haemorrhage” trait will now stack completely from other Guardians and the same Guardian.
* Guardian’s “Litany of Defiance” no longer requires a weapon to use, but can no longer be used while silenced.
* Guardians will now receive Block/Parry/Evade events from allies affected by “Protection,” when they are within 10 meters of their ally. The skill’s tooltip has been updated to reflect this.
* Guardian’s “Protection” and ”Shield Wall” skills are now usable while mounted.
* Guardian’s “Shield Wall” skill has had its tooltip updated to state that the target must be a member of your fellowship.
* “Guardian’s Threat,” “Guardian’s Defence,” “Guardian’s Parry,” and “Overpower” now indicate they are stances, not melee skills, in their skill descriptions.
* The trait “Heart of Fire” has had its Critical and Super Critical Defence bonus converted to rating. It now provides “+520 All Critical Defence Ratings.”
* Taunt effect is now generated when using the “Improved Shield-Blow.”
* Fixed FX for Guardian skill ”Shield Taunt” so that the Taunt FX will always play on all targets.
* Guardian’s Legendary trait “Hemorrhage” renamed to use British spelling “Haemorrhage.”

Hunter

* The Hunter now has two new skills!
* “Blood Arrow,” a ranged attack with significant critical damage, is available at level 44. It costs 3 Focus and uses Morale instead of Power. It has a 10 second cooldown.
* “Dazing Blow,” a melee attack that dazes the target for 5 seconds, is available at level 48. It has a 1 minute cooldown.
* The induction set back tooltip for “Needful Haste,” when “Resolute Aim” is traited, now states that it has no effect on “Press Onward.”
* The skill Blindside will now interrupt an induction.
* Buffed versions (via the Legacy) of “Find the Path” will now overwrite lesser versions.

Lore-master

* “Ancient Wisdom” is now usable while mounted.
* “Gust of Wind” now does Frost damage instead of Common damage.
* The “Harmony of Nature” trait has had several revisions:
o It no longer reduces Power Cost and Induction for “Test of Will.”
o It now provides Power Cost and Induction reductions to “Burning Embers” and “Lightning-Storm.”
o The description tooltips have been corrected to state “Fury of Nature Skills” instead of “Nature’s Wrath Skills.”
* The description of the Lore-master’s skill “Blinding Flash” has been updated to indicate that it cannot affect Creatures of Nature or The Dead. Thanks for the bug, Belegweth!

Minstrel

* Mentor skills can now be used while mounted.
* “Song of the Hopeful Heart” is no longer affected by Hope-dispelling attacks like the Balrog’s roar.
* Addressed an issue where Lothlórien instruments were not applying threat reduction properly.
* Corrected tooltips for “Cry of the Chorus” and “Improved Cry of the Chorus.”

Rune-keeper

* The descriptions for the “Do Not Fall to [Storm|Flame|Winter]” skills have been updated to help clarify the purpose of these skills.
* The description for “Essence of Winter” was erroneously claiming its duration was increased by 10 seconds for each Tier of “Writ of Cold.” The skill was and still is increased by 5 seconds per Tier.
* The trait “Writ of Blazing Fire” was preventing the tier 2 “Writ of Fire” damage over time from tiering down appropriately. Now, when “Writ of Blazing Fire” is slotted the tier 2 “Writ of Fire” DOT will apply the tier 1 dot upon expiration.
* When using the trait “Icy Discourse”, the “Chilling Rhetoric” debuff will now properly apply the “After-chill” debuff to the monster even if “Chilling Rhetoric” was removed by a pulse from a Damage-over-Time effect. Thanks for the bug, Arrain!

Warden

* Warden skills “Recovery” and “Quick Recovery” are now fast skills.
* The legacy “Javelin Toss Range” has been updated to “Javelin Skills Max Range.” This change was part of the Mirkwood expansion, but the name was not updated.
* “Master of the Spear,” “Master of the Fist,” and “Master of the Shield” now display a quest ring in the trait panel when the associated deed becomes active.
* Only attack-based Warden Skills trigger auto-attack.
* The Warden Gambit Building skills will now benefit from all power savings that apply to their category of gambits.
o Quick Thrust benefits from the Spear Carvings and the 2 trait set bonus to the Way of the Spear.
o Shield-bash benefits from Shield Carvings and the Efficient Shield work trait.
o Warden's Taunt benefits from Fist Carvings and the trait set bonus for the Way of the Fist.

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